Известие

Collapse
No announcement yet.

Стържене от пред в ляво при пълен десен

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Стържене от пред в ляво при пълен десен

    Колеги. От доста време като дам пълен десен и нещо присъргва от пред в ляво. Чува се само вътре в купето като че ли. Ако волана е завъртян малко преди пълен десен не се чува нищо.

    Звука се мени с оборотите на въртене на колелото. Колкото по бързо върви колата толкова по често пристъргва. Гледах да не опира нещо подкалник или други части. Няма. Имам счупена лява пружина от пред. Ама ми се струва, че от не такива звуци не може да има. Карето по принцип щрака ако е то. А звука е все едно нещо опира някъде на метал и стърже. Мислих да не е лагер на макферсона горе... да е разбит и на пълен десен да се мъчи нещо... не знам. Ако някой е има този проблем да ме насочи какво е било при него.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Колеги. От доста време като дам пълен десен и нещо присъргва от пред в ляво. Чува се само вътре в купето като че ли. Ако волана е завъртян малко преди пълен десен не се чува нищо.

    Звука се мени с оборотите на въртене на колелото. Колкото по бързо върви колата толкова по често пристъргва. Гледах да не опира нещо подкалник или други части. Няма. Имам счупена лява пружина от пред. Ама ми се струва, че от не такива звуци не може да има. Карето по принцип щрака ако е то. А звука е все едно нещо опира някъде на метал и стърже. Мислих да не е лагер на макферсона горе... да е разбит и на пълен десен да се мъчи нещо... не знам. Ако някой е има този проблем да ме насочи какво е било при него.
    Имах същия проблем. Като смених гумите с зимни / железни джанти / изчезна. Сега съм пак с летните / ляти и по големи/ на които обаче им смених местата и правих баланс. Стърженето изчезна и си мисля, че може би оловна тежест е опирала някъде
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
      Имах същия проблем. Като смених гумите с зимни / железни джанти / изчезна. Сега съм пак с летните / ляти и по големи/ на които обаче им смених местата и правих баланс. Стърженето изчезна и си мисля, че може би оловна тежест е опирала някъде
      Бе никъде не опира джантата. Гледах я вече 100 пъти.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Бе никъде не опира джантата. Гледах я вече 100 пъти.
        Ипри мене беше така и се оказа,че тежеста на баланса опира леко в носача и се забелязва само при свалена гума
        Дано да е от това,че е най-ефтино
        успех
        sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
        ALFA ROMEO 2.0JTS ex
        ALFA ROMEO Crosswagon Q4
        Продавам Алфи на части!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
          Ипри мене беше така и се оказа,че тежеста на баланса опира леко в носача и се забелязва само при свалена гума
          Дано да е от това,че е най-ефтино
          успех
          Къде в носача и в кой носач ти е опирало?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.
            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
            Alfa Romeo 156, 2.0TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
              Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.
              Че смених цялото окачване смених го. Ама монтирах всичко както си беше а и това стържене е отдавна. От една година може би. Но беше поспряло като, че ли. Сега от скоро почна пак. Май след като смених тампонтие на стабилизиращата шанга. Два дни след това пак започна да се обажда. Иначе в продължение на няколко месеца се беше посреляло. Но ми се струва, че гледах джантите от вътре нямаха надрано.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Предполагам е малка вероятността, ама все пак да го кажа - да не си разглобявал окачването по наякакъв повод и после без да искаш при сглобяването да си завъртял на 90 градуса държача на спирачния маркуч и кабелите, че лесно може да се обърка. Като се обърне и започва да стърже в джантата при крайно навит волан.
                Вероятността не е малка. Същия проблем го имам на служебната кола. Шкода Фабия. Държача опира в колелото.
                Last edited by spe4elist; d.m.y г., 18:19. Основание: Пояснение

                Comment


                • #9
                  И аз имам подобен проблем на 33то нз от какво е оглеждах носачи маркучи сичко и нищо и сега от самосебеси изчезна ,да не забравяме че все пак това са алфи

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от zilala Покажи съобщение
                    И аз имам подобен проблем на 33то нз от какво е оглеждах носачи маркучи сичко и нищо и сега от самосебеси изчезна ,да не забравяме че все пак това са алфи
                    Да не забравяме все, пак че това е кола като всяка друга кола.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Да не забравяме все, пак че това е кола като всяка друга кола.
                      Сори за спама, ама не си прав.
                      Алфата няма нищо общо с другите коли.

                      Алфата е живо същество, с душа, чувства ..., не е просто превозно средство за придвижване на лениви телеса до работното място или супермаркета...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Сори за спама, ама не си прав.
                        Алфата няма нищо общо с другите коли.

                        Алфата е живо същество, с душа, чувства ..., не е просто превозно средство за придвижване на лениви телеса до работното място или супермаркета...
                        Сега да не гледаме от маниакалната гледна точка. Друго имах предвид.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          колега oem остава и да ни обясниш къде го видя тоя лагер на макферсона
                          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Къде в носача и в кой носач ти е опирало?
                            Не се изразих правилно
                            Това" желязо",което свързва горния носач с главината.
                            Ако ти опира там се забелязва само при свалена гума.
                            При оригиналните 15ки джанти растоянието до въпросното желязо е няколко милиметрa и при крива джанта пак може да чука на завой
                            Last edited by lubo_red; d.m.y г., 19:42.
                            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                            Продавам Алфи на части!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                              колега oem остава и да ни обясниш къде го видя тоя лагер на макферсона
                              Горе на амортесьора как е? На втулка ли е или на лагер? Не съм гледал как е там ма мисля, че лагер трябва да има.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X